Kwak - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu Kwak - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu

Kwak

Door: tismieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

28 Juli 2011 | Indonesië, Ubud

Vliegtuigendag!
Overal zijn toch steeds weer aardige mensen! Bij de tussenstop hielpen drie meiden van hotelboekingen me mijn telefoon weer credit te geven en het nummer van het ding op te sporen! Reuzenlol met veel gegiebel, doordat we elkaar net niet helemaal konden verstaan!

Had al een guesthouse in Ubud geregeld, de man kwam me ophalen van het vliegveld (wel tegen traxitarief hoor!)
Midden in Ubud maar tussen rijstvelden staat "Bali Moon".
Een heel kikkerconcert in vele toonsoorten om me heen.... zelfs de hanen komen er 's morgens vroeg niet boven uit!!

• 28 Juli 2011 - 21:19

Ton:

Ha Mieke. Weer een bijzondere plek tussen rijstvelden en kikkers. Hier moeten we het met krekels doen! Ook heel sfeervol!
    Ik zag dat Inge jouw reisschema naar Pa heeft gestuurd! Hij komt jou ophalen. Volgens mij is het dinsdagmorgen vrij vroeg!
    Maar goed, je hebt naar een paar uitdagende dagen. Geniet ervan! Kus Ton

• 29 Juli 2011 - 23:16

Ton:

Ha Mieke. Vandaag een leuke gekke dag: met Bas boodschappen doen, na 10 minuten in het eerste dorp doet mijn versnelling het niet meer! De auto valt stil vlak voor de enige kroeg in de verre omtrek! Pilsjes en een menu voordat de ANWB er was. Nood reparatie en daarna naar de garage. Niets groots, maat wel een specialistisch ondetdeeltje: ter plekken op maat gemaakt. Wij pas na 5 uur terug. Truus boos en niemand geloofde het verhaal.....

• 30 Juli 2011 - 08:40

Lity:

Dag Mieke, pa en ik komen je dinsdagmorgen ophalen. Leuk,maar vrij vroeg! Geeft niet hoor, we zullen er zijn.
    Gisteren zijn we met Karin en John een nostalgische boottocht wezen maken in de Biesbosch. Ook erg leuk, en soms heel herkenbaar. Breng s.v.p. wat zomerse dagen mee hierheen, want het weer is drie keer niks!! Nou meis, tot dinsdag en goede reis.
    mam