Verwilderd in de grote stad. - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu Verwilderd in de grote stad. - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu

Verwilderd in de grote stad.

Door: tismieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

28 Juli 2011 | Indonesië, Medan

Nee dus.... die had zich nog een omgedraaid..moest 'm wakker bellen!
Zwetend kwam hij aan, had het hele eind tot aan de pont gerend!
Tussen de middag met hem gegeten in een Warjang(ofzo ...een heel klein restaurantje met vers eten, nou ja een restaurantje...meer een garage met tafeltjes!)
In Medan heeft hij het grote winkelcentrum laten zien ...vreselijk, nog 20 keer zo erg als zuidplein!
heb nog wel een tijdje doorgebracht in de indonesische versie van Carfour (Franse gigantische supermarkt). Leuk om al die hele andere groenten, fruitsoorten, kruiden, zakken rijst en weet ik wat al tre zien! was de enige witterik in de hele winkel, haha er werd zelfs gewezewn en kleine kindjes liepen bijna achterste voren!
zou ik ook doen als ik mij zag. In de spiegelende winkel ruiten zag ik steeds een verwilderd mens emt pluishaar naast me lopen!
vanavond dat vreselijke hotel komt wel even uit...haren wassen met warm water en een fohn bij de hand om niet met een heel nat hoofd naar bed te hoeven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Oeps Afrika!!

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 35528

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 22 Augustus 2013

tussen de azuur blauwen in de Azoren

18 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

oeps Afrika?

12 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

op naar Bali

Landen bezocht: