Blub en bluh - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu Blub en bluh - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu

Blub en bluh

Door: tismieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

27 Juli 2011 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen vroeg na de hang"mand" op aandringen van een gids, mee gegaan naar de hotspring (restaurant moest 'schoon' denk ik).
Echt een warm bad!
Wel een beetje stinkerig want het zwavelgehalte is hoog. We konden net op een bil zitten tussen de rotsen!
Stukje terug zwemmen en gedoucht, durfde bij daglicht  met open deur zowaar m'n kamer weer in!

(heb me wel eens afgevraagd hoe ik me bij narigheid en treiterijen in verhoren zou houden....zou dus al snel doorslaan!)

Voelde me prima..lekker!
Maar in de loop van de dag bleek ik toch wel heel weinig veerkracht te hebben.
Down en out.
Gelukkig werkte het weer mee....   Het donderde, waaide en stortregende een lekker tijdje voor me.
Even stoppen met zonnig zijn!
Pff vooral dat ik er druk op moest zetten om een andere kamer te krijgen, bij een gids die de baas bleek te zijn, nekte me.
Andere kamer...minder 'vieuw' maar allaah!!

  • 27 Juli 2011 - 18:55

    Marisse En Djay:

    Wauw mam ik ben zo trots op je dat je dit allemaal doet. Al bij het lezen van enkele verslagen krijg ik de rillingen op me rug (ratten rond me bed brrrr.)

    Ik vind het wel erg leuk om te lezen dat je zoveel ziet en doet (zoals dat weeshuis, echt ontroerend.)

    Djay vindt het erg grappig hoe al die mensen om je heen flink aan het werk voor je zijn. Dat ze zoveel moeite doen om jou alles te laten zien zodat het voor jouw een fantastische vakantie (met ratten) wordt.

    Een hele fijne vakantie mam en hoop dat je in je laatste weekje nog veel gaat ervaren.

    Kusjes ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mieke

Oeps Afrika!!

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 35517

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 22 Augustus 2013

tussen de azuur blauwen in de Azoren

18 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

oeps Afrika?

12 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

op naar Bali

Landen bezocht: