Dreuzel in Furnas - Reisverslag uit Portugalete, Spanje van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu Dreuzel in Furnas - Reisverslag uit Portugalete, Spanje van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu

Dreuzel in Furnas

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

22 Augustus 2013 | Spanje, Portugalete

20 augustus
Furnas

Moet je gezien hebben werd overal beweerd!
.... In een krater gebouwd!
Waaghalzen!

Weinig leuks te boeken! Hotel dus, rond 12 uur na de 5 gangen aangekomen.. Vreselijk zo n lobby ( heet dat zo?).
In de kamer gelijk gaan zoeken naar waar in vredesnaam de lucht"verfrisser" ingeplugd was. Niks gevonden! Hoe krijgen ze het voor elkaar?!
3x wakker geweest van de anti muggen-, anti mensen lucht..
Was het oceaan lucht uit een potje...Ajax of misschien Feyenoord ??
Bluch!
Bleek helaas een thema in Furnas !!

Na een abominabel ontbijt, de vulkaan bronnen opgezocht..
Indrukwekkend! Kokende bronnen blubberen bubbelend of stomen en sissen"slechts"! Een beetje witchy en high besloot ik mij in weldadige wateren te gaan begeven...
Een soort kuuroord met warm water uit de berg.( Niet dat t zo koud was..)
Inderdaad uit de berg ..heet water... met.. het laat zich raden... Zwavellucht!
Voelde me als in een Harry Potter film, niet kunnen ontsnappen aan giftige dampen ... Het ontbrak mij helaas aan vernuftige toverspreuken en ik moest later op de dag constateren dat ik oranje nagels had en aan dommelen leed...!
Het zwembad even verderop in een park; zeer ijzerhoudend ..en ( dus?) roestig bruin heb ik maar over geslagen !

Mijn opgedane gif heb ik op een stugge sjacharijnige taxichauffeur botgevierd. :)
Zie zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portugalete

Mieke

Oeps Afrika!!

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 35521

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 22 Augustus 2013

tussen de azuur blauwen in de Azoren

18 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

oeps Afrika?

12 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

op naar Bali

Landen bezocht: