Geflipperd !? - Reisverslag uit Portugalete, Spanje van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu Geflipperd !? - Reisverslag uit Portugalete, Spanje van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu

Geflipperd !?

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

22 Augustus 2013 | Spanje, Portugalete

21 augustus
Ponta Delgada
Oceaan

Dom maar dapper?

Onder t mom van "Lets try before you die" me bij een loketje aangemeld...dat ik mogelijk met dolfijnen zou willen zwemmen...
De prijs was ernaar dat we ze naderhand ook in een 5 gangen menu geserveerd zouden krijgen! Niet dat ik daar gecharmeerd van zou zijn.

Ja daar ging ik dan, gelijk s middags!
Ik beloofde mezelf dat ik niet hoefde...maar werd al gelijk in een wetsuit gehesen!
Met een Spaanse club .. Ik dacht..gelijk voorin!
Dat heb ik geweten!!
Een duidelijke ADHD er aan t roer, die zich door het gejuich van twee mannetjes van een jaar of 8, 9 aangemoedigd voelde elke golf met een noodvaart te nemen...een soort rodeo rijden!!
Op een enkele keer na vond ik het best grappig .. Moest toch zo nodig alles proberen??!!
Hier zijn ze! Te water ... Zag alleen blauw met bubbels en m'n neus en mond natuurlijk vol met zout water...ieks!!
De tweede sprong door t zout water heen gebeten... Een hele school dolfijnen achter elkaar aan onder water .. Vanaf een meter of 15 gezien!
De derde keer een neus vol water...
De laatste keer met m'n snorkelmasker extra vast.. Drie dolfijnen vanaf een meter of 5 gezien, die naar de diepte in doken! Prachtig!!
Helemaal niet meer gedacht aan giga dieptes, de giftige kwallen, haaien en roggen!!
Gelukkig .
De jongen die de bestuurder het meest stimuleerde tot rodeo's was zeeziek....dus een rustige terugtocht!

  • 22 Augustus 2013 - 17:47

    Olga:

    Maar heb je wel witte haaien, baracuda's en piranhas gezien?? Ook beesten waardoor ik liever de diepe zee mijd. Ook al zwemmen de piranha volgens mij in zoet water.
    Je doet leuke dingen zus!

  • 23 Augustus 2013 - 17:22

    Mieke Van Drunen:

    Ja zeker... O aan die ondieren had ik nog niet gedacht... Gelukkig!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portugalete

Mieke

Oeps Afrika!!

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 35511

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 22 Augustus 2013

tussen de azuur blauwen in de Azoren

18 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

oeps Afrika?

12 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

op naar Bali

Landen bezocht: