Even wennen! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu Even wennen! - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu

Even wennen!

Blijf op de hoogte en volg Mieke

01 Augustus 2012 | Tanzania, Zanzibar

Stoffig hier! 'S avonds koud!
Geen moskee oproepen...wel heel fanatieke luidspreker verhalen! ( chr preken ?) Overal om de lodge heen!! Ook religieuze liederen... Nee helaas geen swingende! Begeleid door een benepen kinkend orgeltje!!
Een eindje  gewandeld door het dorpje... kennelijk niet zo gewoon, ik werd wel erg aangestaard!! Maar ik vond bij toeval een winkeltje met een nieuwe blocnote en een naaiaterlier  ..... Gauw m'n omslagdoek gehaald, die gisteren gescheurd was!
Ze wilde er 500 tzs voor hebben (30 cent!) ik heb ze t dubbele gegeven, ik was er zo blij mee!
Zij toen ook!
'S morgens om half 6 gewekt door gitaar muziek en een prachtige stem begeleid door gitaarmuziek ( versterkt ) t kwam ergens uit t dorp! Dacht eerst dat ik droomde...ben opgestaan om te horen of het op bereikbare afstand zou kunnen zijn... Geloof t niet en had nu eindelijk eens een goed kussen!
Rare vogel!

• 02 Augustus 2012 - 00:47

John:

Rood haar in Afrika valt wel op denk ik hoor Miek. 
    En wakker worden met mooie muziek is fantastisch toch?
    En dan ook nog een gerepareerde omslagdoek komt helemaal goed joh.

Groeten