Veilig(?) in m'n hutje - Reisverslag uit Portugalete, Spanje van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu Veilig(?) in m'n hutje - Reisverslag uit Portugalete, Spanje van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu

Veilig(?) in m'n hutje

Blijf op de hoogte en volg Mieke

17 Juli 2016 | Spanje, Portugalete

Na me vrijwillig af te hebben laten afleggen door de taxi-chauffeur, voor wie ik waarschijnlijk verdomd saai gezelschap was aangezien ik slechts 1 minuut bij kennis geweest ben en de rest van de kronkelende reis in diepe slaap verzonken was, kon ik het Balinese hut huis betrekken!

Toen ik mijn bagage zo'n beetje centraal uit had gestort heb ik de openlucht douche uitgebreid beproefd.
Geweldig !!
Tussen de planten vandaan een straal water! Een mengeling van oer en luxe, mjam!

De rest van de dag ook vooral veel in slaap gevallen...

S avonds in de eerste de beste warung lekker simpel gegeten.
Ik was de enige bezoeker tot een Berlijns koppel op zoek naar drank zich op de arak-arak kwam storten.
Ze werkten beide in de Berlijnse uitgaanswereld en wisten hem aardig in te nemen! Grappig dat wat al een tijdje te horen is in de hedendaagse muziek in Berlijn al helemaal hip is: Charleston..
Hij speelde zelfs in zo'n band: 'die
Couchies'!
Lekker Engels gebabbeld, ze bleken de volgende dag van hun luxe hotel over te huizen naar mijn buurhuis.

De slaap moeilijk te vatten die nacht. De golven beuken flink tegen het met enorme vulkanische stenen gewapende stukje kust voor de deur. Een eindje verder op het zwarte strand rollen ze ruisend ver uit.
M'n slaapjes waren toch funest voor m'n aanpassing aan het dag- en nachtritme hier. Morgen maar wat actiever!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Portugalete

Mieke

Oeps Afrika!!

Actief sinds 10 Juli 2011
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 35486

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2013 - 22 Augustus 2013

tussen de azuur blauwen in de Azoren

18 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

oeps Afrika?

12 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

op naar Bali

Landen bezocht: