Kaai en kattenkop - Reisverslag uit Portugalete, Spanje van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu Kaai en kattenkop - Reisverslag uit Portugalete, Spanje van Mieke Drunen - WaarBenJij.nu

Kaai en kattenkop

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Mieke

19 Juli 2016 | Spanje, Portugalete

KAAI EN KATTENKOP

De superhorlogeman, die ook in de wildwestverhalen voor kwam in de kroeg, ontmoette ik bij toeval op de kaai... Achter of eigenlijk voor mijn huthuis.
Een echte handelaar met veel praatjes, maar ook een mensenmens. Enige begeleiding in de gespreksonderwerpen had hij wel nodig, anders dwaalde hij steeds af naar de bananen kant ..
Al gauw hing er wat personeel van het hotel over de muur om mee te babbelen. Het massage meisje ging haar horloge halen om het ter reparatie aan bieden. Ik begreep van haar dat ik op het hotel terrein ook een graag geziene gast zou zijn..
Mijn koffie lampje ging meteen branden!
Lekker een kopje koffie straks!

Dat viel letterlijk vies tegen. Bluh, maar net te doen!
Bovendien nam de 'bescheiden ober' zelf naast de 'kosten bediening ' een fooi.
Even dacht ik, laat maar ...toch rommelde er wat. Ik terug voor uitleg, helaas lukte dat niet echt.
Inmiddels kwam het stoom uit mijn oren en ben ik maar pedant weggestapt
Aai, brrr die akelige woeste zelf